Ne hagyd magad átverni!

 2012.06.13. 12:30

Meg kell tanulnod az érdekeidet képviselni, különben eltaposnak. Ami jár azt meg kell szerezned, ne várj a másik jóindulatára! Intézkedj!

width="200"Az elmúlt néhány hónapban 3-szor is kerültem olyan helyzetbe, hogy nem akartak pénzügyi cégek fizetni. Tegnap ért a harmadik csapás, ezért vagyok ilyen dühös!

Borzasztó ez a magyarországi helyzet, hogy mindig küzdened kell az igazadért, még akkor is, ha jogos.

 

1. csapás

A fiam figyelmetlenségből bicajjal nekiment egy álló autónak. Az autó tulaja látta, rendes is volt, mert telefonált nekem. Odamentem, a gyereknek az orra tört, a kocsi egy kisebb helyen behorpadt. Miután az első ijedelmen és a baleseti sebészeten átestünk, utánajártunk a kártérítésnek. Szerencsére olyan a lakásbiztosításunk,hogy egy ilyen esetre is kiterjedő felelősségbiztosítás is van benne. Örültünk neki! Azért hozzá kell, hogy tegyem, 10 éve fizetjük, és még eddig nem volt káresemény.

Annak rendje-módja szerint jelentettük is a biztosítónak. A kárfelvevő ki is jött hozzánk, biztosított, hogy minden oké lesz. Néhány napon belül ki fog menni a kárszakértő is a kocsi tulajához. Két hét után mi érdeklődtünk a károsultnál, hogy volt-e a szakértő. Akkor még nem, de később csak megjelent.

Aztán az intézkedési csendet csak a károsult sűrű kérdezgetései verték fel, hogy mi lesz a pénzével.

Hónapokig nem történt semmi. Bedurvultam, és írtam a biztosító központjának. Tudni kell, hogy egy ilyen panaszos levélre kötelesek 30 napon belül válaszolni. (Ezt törvény írja elő.) Számoltam a napokat. A 30 nap lejárta után sem kaptam választ. Megírtam a törvénysértést (ez az, mert nem tartották be a 30 napot, egyébként máig sem!) a PSZÁF-nak. Levél, dokumentum másolatok összekészítve, tértivevény kitöltve. A férjem azért úgy gondolta, csak felhívja a károsultat, történt-e valami. Megkapta a pénzt, de mondták neki, hogy miért írt panaszos levelet, nem kellett volna. Ennyire értették! Nem is ő írta! Végül rendeződött a dolog, de nem küldtem el a levelet a PSZÁF-nak, pedig megérdemelték volna.

Most kereshetek másik - remélhetőleg normálisabb - biztosítót!  Ami nem könnyű, mert ígérgetni mindegyik tud, pénzt beszedni szintén, de ha nekik kell fizetni, nagyon ráérnek! Ilyen esetekben Te se hagyd magad, ne hagyd, hogy húzódjon az ügy, járj a nyakukra. Nagyon hatásos, ha olyan leveleket tudsz írni, ami szakértőnek tűnik, főleg, ha jogszabályi hivatkozást is tudsz bele tenni!

 

Ez a blog elköltözik, de tovább él, kattints ide: http://penzugyiutravalo.hu

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Címkék: fogyasztóvédelem

A bejegyzés trackback címe:

https://bankiutmutato.blog.hu/api/trackback/id/tr254584191

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása