Pénzügyi viccek

 2012.09.25. 06:56

money_smiley_face.gifLegyünk kicsit lazák, ránk fér a nevetés! Utánanéztem, hátha találok valami pénzzel kapcsolatos viccet. Ami ilyet találtam majdnem mind skót vicc volt! Szóval nem volt könnyű dolgom, de azért néhányat összeszedtem. Jó mulatást!

 

A pénz nem boldogít....


A kis Grün gyerek hazajön az iskolából,és elmeséli az apjának, hogy a tanító ezt a mondatot írta a táblára:
 "A pénz nem boldogít".

-Én persze ezen a mondaton nagyon csodálkoztam - teszi hozzá.

-Pedig a tanítódnak igaza volt - feleli Grün - , mert nem is a pénz boldogít, hanem a kamat!

Kémiaóra

A skót iskolában kémiaóra van. A tanár megkérdez egy tanulót:

-Mit gondolsz, ha beledobom ezt a pennyt ebbe a savval teli edénybe, feloldódik?

-Semmi esetre sem.

- Jól van, fiam. És miért nem?

-Mert, ha feloldódna, akkor nem tetszene beledobni.

Nekem egy kis pénz itt lent...

Grün megkérdi a rabbitól:

-Mondd rabbi, milyen pénz a dollár?

-Hű, hát az egy nagyon jó pénz fiam...

-És az angol font?

-Soha nem romló, remek pénz.

-És a német márka? Az is nagyon.nagyon jó pénz...

-Hát a magyar forint?

A rabbi megsimogatja a szakállát, majd azt mondja:

-Nézd, Grün, a forintot akár szombaton is kézbe veheted....

Igazi skót gyerek

-Mi a különbség a villám és a villany között?

-Én tudom, tanár úr!

-Nos?

-A villám ingyen van, a villanyért meg fizetni kell!

Ha van egy jó kis pénzügyes vicced, légyszíves oszd meg velünk a hozzászólások között!

 

Ez a blog elköltözik, de tovább él, kattints ide: http://penzugyiutravalo.hu

 

Címkék: vicc pénz pénzügy nevetés

A bejegyzés trackback címe:

https://bankiutmutato.blog.hu/api/trackback/id/tr254784158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása